Daisypath Anniversary tickers

15 July 2011

straight to the point .
aku kecewa ilak2 ari tok .
:|

huhu . reasons ?

from the beginning >
time kt skolah tek aku mok setel prob ngn some1 ( miak nok ku pdh dlm blog ku nok lepas )
so , tyme ya rehat .
ku pegi lh dekat nya .
ku dudok ngadap ny .
ya ku tynk .
knk an ny ? knk ny xmok klaka an aku ? ( almost 2 minggu mekrang xklaka )
ya ku pdh , ny xmok kawan ku gik ka ?
n fyi , ny ignore ku .
first2 ya , ny mok tetak . ( xtauk pahal )
then , ny ngga kawan ku kt belakang .
ya ku nggah ny .
ya alu ny ngga kawan ny ( kawan ny duduk slah ny )
ya alu ny pdh .
mun grk ku ngga , genti ny mrh .
HUHU
Allah jak tauk perasaan aku time ya .
kecewa ilak2 .
ya alu ku pdh aok bh .
terud ku chauw .
aik mata time ya ng rasa mok klua jak .
ng begenang eyh .
nasib ku sempat sekat .
mun x , genti kwn ku ngga .
badmood terus ku .
terus ku dudok tempat ku .
ya alu noleh blkng . ny ngga aku .
p aku polah2 nga tmpt lain sdgkan aku dapat ngga ny dari ekor mata ku .
xd segaris senyuman pun terukir dari aku lepas ya .
hope ny xngga mata ku begenang time ya . huhu

ya dalam ati ku terpk2 .
bena ka ny ada grk ?
p nok aku pelik , phl aku sakit hati .
kenak ku kecewa ?
padahal aku xd papa hubungan apa2 ngn ny .
ny ada grk ka apa ka xd kaitan ngn aku .
p hati ku masih rasa mok ngis .
terus terang ku pdh .
time ku tulis tok , hati ku mok ngis .

aku suka ny ka ?
aah ! x !
aku mok try xmok tegor ny .
ngga smpey bila jak mek 2 tahan mcmtok .
* terus terang ku pdh . aku xtahan .
aku miss ny . 
aku miss capital E nok dlok .
nok suka berguro ngn aku , suka kaco2 aku , 
suka polah aku tetak .
huhu .
* yes ! im crying ! * :'(

to Mr.Capital E 
aku sorry mun aku ada polah salah .

bye . :'(

just dlm blog jak ku luahkan tok .
ku xpat mok cita kan hal sebenar kt kawan ku .
aku malu .
aku xtauk cmney perasaan aku . huhu
p , kpd sesiapa yg knl aku , ny baca posts tok n ny tauk spa capital E .
kau beruntung sebab dapat bca luahan hati ku .
:'(

Thanks sebab sudi baca entry yg mebosankan ni ;')

No comments:

Post a Comment