Daisypath Anniversary tickers

09 September 2011

Sakittt :'(


:'(
malam tadik ku nahan sakit .
eksen padah penyakit dolok dtg balit tek .
uwaaaaa ~ aku xmok .
ya lah pengalaman pling pahit ku penah asa 
uwaaaaaa :'(

mesti ktkorg curious nk ?
sakit apa ?
bagi aku ny xterok glak la .
mun bagi tkorg , mun dh smpey bedah2 ya terok ka x ? 
jwapan ? ktk org sendirik tauk .

tok mok cer cer skit tntg penyakit nok ku penah alami dlok .
time ku dajah 6 . yeah . 3 years ago .
aku ada juak post hal tok taon lepas lam blog 
p again , aku mok cita kan

time ya ku dajah 6 
aku tok ng aktif ilak2 lam sukan .
aku join olahraga pa indh . aku suka berekot bh .
p segala2 ny terhenti bila aku knk APENDIK * haha 
tauk x apa apendik ya ? * aku xtauk cmni mok spell ny
carik kt google nun agak .
ok . sambong .
Apendik aku ya dh makin terok time ya 
ny dh pecah an benanah .
nie ndak terok . aku rahsiakan dari pengetahuan mak an bapak ku 
ada juak ku pdh sakit . p ku xpk pun ya mpey jadi apendik .
aku pkey just sakit perut biasa .
n , time ya juak aku first time period bh . aku pk nomel mun sakit2 mcm ya .
gikpun nk , aku rahsiaka benda tok coz ku mok wakil sekolah lm MSSM bh .
aku terpilih . nie ndak mpey sakit terok2 pun aku polah xtauk jak . yang penting , ku wakil . bodo kan ?
p , sampey lah satu hari , aku ng xpat tahan2 ilak2 sakit ya . aku ngis .
terus parents ku mbak g HUS . * aku diam kchg time ya bah 
terus pergi emergency . check2 . terus masok wad .

btw , lupak mok pdah . 
aku masok wad ya 18.06.2008
masih ingat ku koh .
sbb ? esok ya birthday ku .
19.06,2008 bday ku yg ke 12 tahun bh . nie x aku ingat .
keesokkan ari ya . birthday aku .
aku knk posa . xboleh mkn n minum . coz ku akn dibedah petang ari ya bh .

ptg ya aku knk bedah .time masok wad bedah ya aku . bedebar2 .
ng takut la . bapak ku ngn aku time ya .
ingat gik aku . doktor ya tnyk .
mok sroh bapak tggu lua ka dlm .
aku pk bh . time ya purse mak aku kt bapak ku . ny pgg k mak aku bh .
aku terpk . mun mak aku mok makan , mcm ni ? duit ny kt bapak aku . kesian mak aku klk .
ya alu ku pdh , tggu lua jak . gikpun , ku xmok bapak ku nahan seksa , ngga anak ny knk bedah .
uwaaa :'(
then , sedar2 jak aku time ya dah abis knk bedah . klua lh aku dari bilit bedah ya tek . mak aku dh kmbng dah mata ny ngis .
aku time ya pun masih palau2 gik . 50 50 sedar xsedar time ya bh 
besar lh parut bedah ya 
kdk org bunting nok pkey bedah ya .
sampey kinek lh parut ya
rmey org xcayak .
ntahla . its up to you :')
xd masa mok luangkan masa cita cita bulak . haha

ya lah . cita ku 
ingat gik aku . doktor ya pdh 
Orang hari jadi potong kek , tok x . ktk yg knk potong
hahaha . bna juak pdh doktor ya .
perey ku genang . haha 
p ylh pengalaman pling pahit ku .
for ktkorg , mun  ktk org dah sakit apa2 . pdh .
jgn tapok2 . kelak melarat .
ya aku b'pk ,mun aku xg hospital time ya , mesti ku dh xd kinek nk ?
aku dh arwah bh . * haha


n malam tadik , tetiba jak tempat ku sakit dlok sakit balit .
nahan jak aku time ya . time ya ku gik belajar depan tv
xpat ku tahan . masok ku bilit . tungkup muka k bantal n ngis . 
sakit ny hanya aku jak tauk 
ok . bye .
yajak
hope xd papa :')

Thanks sebab sudi baca entry yg mebosankan ni ;')

No comments:

Post a Comment