Daisypath Anniversary tickers

26 August 2011

Biskut Raya Amyrah Skittles :)


lamak xupdate blog .
rindu derr .

aritok aku xg skolah .
mekrang satu geng berpakat xg skolah aritok
bukan apa .
xd papa mok di polah kt skool 
tdoe klaka tdoe klka
semangat mok cuti bh .

tapi kan , walaupun aku xskool , 
aku polah sesuatu yg berfaedah aritok 
yerr . mok tauk apa ?

aku polah biskutt !
haha
biskut ya ku polah dikpun 
ku ngemey ny dikpun
ku ikut sukatan ny dikpun ikut resipi 
yerrr . bangga eyh .
tok hasil kerja ku >




kacak x ? kacak x ? tet ~ ! comot lorr .
mesti ada zigzag ya nak ?
ntah lh . aku nk suka polah benda nok comot kdk ya .
tapi nok zigzag ya kali tok , ku pkey white coklat . 
tadik time bukak posa .
aku ada rasa ny .
jujo ,
ny ada sedikit keras lh . 
tapi kan ny NYAMAN !
cyez . bapak ku ngn abg ku belalak mkn ya .
haha 
:D
btw , nma biskut tok Coklat Cip Cookies Amyrah Skittles
yerrr . nma main .

mun xcyk nyaman , dtg rumah lh . cerik .
ngee ~
haha 
k bye

Thanks sebab sudi baca entry yg mebosankan ni ;')

No comments:

Post a Comment