Daisypath Anniversary tickers

28 August 2011

Thanks Guys ! :)



yerrr . ada ngga ya x ?
pageview s all time history 1155
thanks guys coz sudi ngga blog aku nok xbrapa mok cntik tok 
terharu ku 
tapi , ku tauk . 
ada juak nok INGGA baca posts2 ku dlm blog ku tok bh * hope ko terasa !
kepada SESIAPA yang INGGA itu , ada satu word untuk you all >
ADA HAKU KESAH ?
btw , bagi aku blog aku tok mcm diari aku 
tempat aku luahkan perasaan aku
aku luahkan kt ctok sebab aku susah mok luahkan kat org lain
so dgn meluahkan dlm blog tok ,
secara automatik aku luahkan perasaan ku ke org nok baca ya .

* yerrdeyh . knk aku emoo malam tok ?
ngerepak jak keja .

btw , aku miss Sam doe .
ny kt kmpg ny nun 
xd line kmpg ny 
xpat text
grr >.< aku miss ny ! tet !
akusayangnyadoe
kawan nya pdh aku first love nya 
oleh sebab itu , aku try xmok kecewakan nya
n , fyi , nok posts tentang capital S bukan Sam oo .
Capital S ya org lain . capital S ya is Sebastian * knl x ? knl x ? tet !
aku an Sebastian sudah break 
derr . aku xmok grk an laki playboy .
sorry . aku ng syang ny  
p ku syang Sam lebih gik
muahaha .

btw , dgn bangga ny .
esok aku akan straighten rambut
yerr . bngga eyh
ceyh . xdlh . :D

k bye .
klk update gik 
sayang takorg
sayang Sam ! haha
* mcm xgalak bergerek eyh * pe jak lah :D
k bye

xlamak gik raya >.<
xsaba :D

Thanks sebab sudi baca entry yg mebosankan ni ;')

No comments:

Post a Comment