Daisypath Anniversary tickers

31 January 2012

Lama dah tak Update


Assalamualaikum 

lama dah tak update .
kesian la blog ni macam tak bertuan dah * lalalalala ~

btw , mcm mana rupa blog aku sekarang ?
OK ke KO ? hehe .
background aku xtuka sebab MALAS .
Malas ? HAHA . xdalah . tgh usha usha background yg berkenan dihati .
kalau dah dapat , baru tuka . 

pejam celik pejam celik dh nak masok bulan february .
and dah kira sebulan dah aku jadi budak menenggah atas , form 4
dalam sebulan ni lah aku dah belajar matapelajaran science tulen .
subject2 ni memang SUSAH :'(
sampaikan aku menangis sebab xdapat siapkan kerja rumah yang cikgu bagi sebab tak tau nak buat 
mcm physics tu , berapa kali dh aku ngis . HAHA
tapi aku xnak dan xakan menyerah . 
aku akan berusaha sampai aku dapat * hopefully . amin :)
aku pun ada ambik tuisyen kat luar subject add math . dgn bantuan tuisyen ni , aku berharap sangat2 aku dapat CEMERLANG / A+ untuk subject add math aku . tapi aku tau tu tak senang .
aku mesti berusaha lebih gigih lagi 

dan , sekarang ,
aku dah ambik keputusan untuk TUKAR KELAS !
eyh , eyh .
Tukar kelas je k ? bukan tukar aliran .
aku dari awal tahun kelas 4J / 4science1
tapi skrang , aku nak turunkan diri aku pergi kat 4I / 4science2
sebab ? sebab Besties aku kat kelas 4I . dulu kitaorg sama2 4J .
tapi tetiba kelas kena rombak balik dan kawan aku pun berpisah dgn aku .
apa pendapat korang tentang tindakan aku ni ?
mesti ada yg cakap aku BODOH kan sebab ikut kawan . kan ?
HAHA .
aku sebenarnya xdapat fokus kalau tak da org teman aku belajar .
n aku selesa belajar dgn besties aku tuh .
so , kalau dgn org lain . aku susah nak NGAM 
aku pun tak tau kenapa aku mcm ni .
HAHA
dahlaa . yg penting sekarang aku tetap BELAJAR
kira bagus aku mintak tukar kelas daripada aku mintak benda lain mcm berhenti sekolah .
kan punah harapan mak bapak aku ? * LALALALALA ~

oklaaa . homework bertimbun tgh tggu aku tuhh .
n skrang , aku kena jrngkan masa online .
nmpknya aku kena cari seseorang untuk jaga blog aku ni , post entry semua .
Eyp ! dalam mimpi aku nak suroh org jaga . Aku sayang kau Dearest Blog ! HAHA
lalalalalala ~

Salam Semua :)


Thanks sebab sudi baca entry yg mebosankan ni ;')

No comments:

Post a Comment