Daisypath Anniversary tickers

03 February 2012

Not a Honeymoon Year


Assalamualaikum :)

cikgu aku selalu cakap > form 4 is not a honeymoon year <
maksudnya , waktu form 4 ni takboleh main main .
kalau tak , HANCUHS la SPM

ok
Jadual waktu aku sebagai pelajar form 4 MEMANG PADAT
PADAT dengan tuisyen . 
tuisyen dekat luar dengan tuisyen cikgu buatkan
dan kadang2 aku takdapat uruskan diri aku sendiri . sampaikan tak sempat makan .
sebab letih sangat .
bukan nak merunggut tapi aku just nak luahkan .
kelas2 tuisyen tu pun untuk kebaikan aku sendiri .

aa ! 
sesiapa yang ada baca entry aku yang sebelum sebelum ni .
mesti ramai yg tahukan aku mengidam sangat nak ada benda ni 

Canon Eos 1100D
ataupun 

Canon Eos 600D

aku mengidam sangat2 nak DSLR tu :'(
waktu aku PMR dulu . Aku dh cakap kat bapak aku yang aku nak SESANGAT camera ni
bapak aku cakap kalau aku dpt 8A takpun 7A dia akan BELIKAN 
tapi sayang , aku just dapat 6A 2B jep :'(
sedihh .

so , kebetulan aku tahun ni ambik Club Photography 
photography tak lengkap kalau xda camera DSLR ni .
Club tu pun cikgu ada adakan pertandingan photography 
ada pameran bulan 6 ni 
so aku teringin nak snap gmbr yg cantik2 guna DSLR ni :'(

tadi ada aku tanya bapak aku .
response dia > Dari abah belikan kau kamera tu , bagus abah tuisyen kan kau dgn duit tu <
see ? nak nangis je bila abah aku cakap mcm tu .

aku hope sesangat bapak aku tunaikan impian aku tu ,
padahal harapan dia aku tak tunaikan .
hmm :'(



Thanks sebab sudi baca entry yg mebosankan ni ;')

1 comment:

  1. rajin belajar dlok sis . Pasal camera tue . adek pasti dapat tue nant . yang penting , stdy bgus2 dlu. bena kata Bapak adek tue. k?#goodluck .

    ReplyDelete