Daisypath Anniversary tickers

30 March 2012

Im Back !


Assalamualaikum .
Sekian lama aku xupdate blog akhernya aku kembali .
lalalalalalalala ~

kali ni aku nak update tentang perkembangan aku dalam bidang akademik * yerdeyh . HAHA
ok . untuk exam pertama yang baru je lepas aku dah dapat result .
Resultnya , alhamdulillah 
2A 4A- 1B 1C+ 1C
A : Mathematics 85 , Agama Islam 81* :'D
A- : Sejarah 76 , B.Melayu 75 , Addmath 73 , Chemist 72 
B : Physics 65
C+ : B.Inggeris * see . aku xpandai BI -.-'
C : Biology 50

Biology la subject yang paling aku lemah .
tapi dengan result yang aku dapat tu ,
first time aku naik atas pentas ambik insentif .
mengigil wokk . hahaha
Dalam kelas 4sc2 , aku dapat no 1 .
Dalam seluruh tingkatan 4 aku dapat no 4 .
HEHE
So , 4 orang jela yang nait atas pentas ambik insentif .
dan nma aku la yang pling last dipanggil . 3 3 cina . aku sorang melayu . apa macam ?
hahaha . xdlaaa .
insentif aku berbentuk 5 ringgit * jeee 
dgn tag bronze pkai dkt tudong . :)
purata aku 70.11 . alhamdulillah . merasa jugak nait pentas 
aku bukan bangga diri dengan keputusan aku yang tak seberapa tu .
tapi aku just nak luahkan rasa gembira aku kat blog aku .
hehehe * emosi

n fyi , aku sekarang dah jadi seorang pengawas a.k.a pengganas sekolah .
hahahaha
selama seminggu aku dah jadi pengawas ni , so far so good . tapi meletihkan kena tegur budak tuck in baju , kutip sampah . n yang paling menyeksakan bgn awal , pgi sekolah then kerja luar aka bersihkan kawasan sekolah awal2 pagi . damn ! melelahkan :'|
tapi , aku tak sabar nak pakai baju uniform pengawas ! yeayyy

klaa . tu jee .
Salammmm :)



Thanks sebab sudi baca entry yg mebosankan ni ;')

No comments:

Post a Comment