Daisypath Anniversary tickers

24 February 2012

Amyrah Skittles :)


Assalamualaikum :)

lama dah tak update .
kalau update pun bukan ada orang nak baca * emosi seketika bersama Amyrah :D

kalau ikutkan , hari ni , 25 aribulan ,
kalau aku masih couple dengan si dia , 
dah 6bulan dah kitaorang .
tapi , kitakorang just dapat capai 5 bulan jep .
paling lama la aku couple dgn dia . sebelum ni pling lama 4 bulan * lalala~
maybe tak jodoh kot . jodoh ?? no ! masih kecik lagi .
waktu ni takpayah gatal2 nak fikir pasal jodoh . belajar dulu * nasihat kpd diri sendiri 

apa yang aku merepek ni ?
biarkann ~

xlama lagi exam . 
hari rabu ni .
nervous . 
nak belajar tapi terbantut bila tngk lappy depan mata .
hurmm
exam kali ni kalau boleh aku nak buat yang terbaik .
lagipun chapter yang klua pun tak bnyk . so , kalau belajar senang nak score . hehe

k laa 
aku dah xd topik dh ni . hehe

salam :)



Thanks sebab sudi baca entry yg mebosankan ni ;')

No comments:

Post a Comment