Daisypath Anniversary tickers

17 May 2012

Again n again


ishh ! damn baaa :'(

sigek masalah settle . sigek gik masalah datang .
hrhhhh :'(

p kali tok salah aku :'(

>> tadik , mek duak jumpa . first2 ya as usual .
tetak sama2 .

p semua ya spoil lepas ada text dari some1 
some1 ya is orang nok penah suka ku dolok .
baruk malam tdik mek 2 contact balit lepas sebulan lebih mek 2 kae .
kae segal ? kae segal aku xterimak nya . aku terimak mirul :')
* dah dah *

salah aku juak . malam tadik ada juak aku tnyk mirul mun aku text an *tut* tok
ny marah x . mirul xsuroh .
p ku masih juak mok text an *tut* tok bab aku lonely time ya 
mirul gago an party kawan nya 
aku xmok kaco . ya ku text *tut* tok tek xberpadah2 an mirul 

time jumpa tek . aku dudok atas moto an nya .
> beep ! 1 new messages < 
klua ku dri poket .
ngga ku nama *tut* 
cepat2 ku tapok .
p dah kantoi 
mirul dah ngga :'(
mirul padah text jakk . xmek marah 
bulakkk ! aku tauk ny marah :'(

ishhh . cibey ba prangey ku .
nyesal ku contact balit an *tut* eyh 
kinek ku takut mirul balas balit ba 
maksud aku nya akan polah ku sakit ati :'(
aku xmok . aku sayang kau baa 

dah dah gik kitak sayang kamek aeee :'(
 


Thanks sebab sudi baca entry yg mebosankan ni ;')

No comments:

Post a Comment