Daisypath Anniversary tickers

31 May 2012

Hello June ~


 

aw ~ so sweet :)
mok x mirul polah daktok ngn aku oo ?
HAHA . chaliee 
mesti ny pk aku tok BOSSY 
HAHA . xda alu baa . dari cya ku dapat tauk nya sayang aku ka x ?
* lalalala ~ pagi pagi dah ngerepakk -.-'

Hello June :) <3
oh yeahh ~ HAHA
its my month :)
waktu tok mak aku gik sarat mengandungkan aku 
nggu minggu gikk . HAHA
MacamAkuSikSabarBaaBirthdayAkuSikLamakGik
19 June * jangan lupak berik adiah k ?

HAHA

dah bulan 6 p apa yang di maok ku belom dapat dapat :'(

 

hmm .
malas ku berharap gikk . 
mun mena bapak ku mok beli , beli .
mun sik , sik laa .
 :'(

macam xsedar jakk kita dah kat tengah2 tahun 
dah 6 bulan dah aku jadi pelajar form 4
agik 6 bulan gik aku jadi pelajar form 5
SPM ~ oh noooo :O HAHA
kecut perut ku :'(

ishh . xmok aa pk dolok . 

aku sayang mirul oi 
HAHA
sempatttt 

di kesempatan tokk ,
aku mok ucap 
SELAMAT HARI GAWAI
kepada sesiapa yang menyambut nya :)
terutama for my sayang Ayesha Georgina ,
happy happy juakk . janji ta 2 iboh lupakk
HAHA

to mirul pijin ,
HAHA 
mek sayang kitak :)

 boy, girl, glasses, jelena, justin bieber
 

Thanks sebab sudi baca entry yg mebosankan ni ;')

No comments:

Post a Comment