Daisypath Anniversary tickers

30 May 2012

Aku tak sesuai

Assalamualaikum :')

- luahan hati -
 
tadik , time boring , layan perasaan la aku atas katil tek .
xda orang ngn text . ada pun orang text malas ku mok layan 
mirul keja part time gak tempat keja nya dolokk .
keboringan la aku tekk 
dalam keboringan ya terlintas lam fikiran aku .
aku sesuai ka untuk nya ?
 

 

aku pun sik tauk kenak tetiba aku boleh pk dkyaa :'(
maybe aku terembak gilak perasaan ntam kae petang tdik
mekrang selalu kae . 
sebab ya juak laa aku rasa aku macam xsesuai an nya :'(

aku rasa aku tok kedak datangkan banyak masalah kat nya .
aku rasa kedak nya xhappy an aku 
aku rasa kedak aku tok xpat happy kan nya 

dalam aku layan perasaan ku tek ,
aku sempat juak bandingkan dirik aku ngn ex nya 
jujo aku padah , aku an ex nya banyak beza 
ex nya lebih bagus dari aku 
ya nang xpat dinafikan .

dari cara ex nya berpakaian , perangai n so on nang jaoh berbeza dari aku
:'(
ex nya bertudong , pakey pakaian nok menutup aurat .
dari cara nya berpakaian gik kita tauk macam ni prangey ny
mesti la bait tutur bahasa . hormat orang tua 

mesti mak mirul suka ngga om1 kedak ya nak ?
mesti nya sejok perut ngga anak nya bergaul an om1 kdk ya nak 

jaoh beza dari aku nok kepalak xbertutup , 
dahla xbertutup , b'dye gikk 
hmm . pakaian ? aku agik masih dapat pk sak xmkey baju xcukup kain .
tapi , pa guna mun agik masih xnutup aurat nak .
hmm . dari cya dpt ngga perbezaan mek 2 nak ?

hmm . kadang2 aku rasa aku mok give up an hubungan tok .
p sumpah , aku sayang nya .
xpat ku pk mun ku break an nya
hmm 



aku hanya mampu senyum .
macam ni aku mok ubah prangey ku oo ?
prangey ku nok cepat emosi , cepat sensitif , cepat jeles n segala nok cepat 
aku tauk mirul dah lejuk an prangey ku :'(

ishh . emosi ku malam tokk . 
xlamak gk mek 2 duak bulan kapel 
p , sayang ny an aku , aku rasa makin kurang :'(

mirul ,
aku sayang kau oi :'(
 
 

Thanks sebab sudi baca entry yg mebosankan ni ;')

No comments:

Post a Comment