Daisypath Anniversary tickers

15 May 2012

Damn !


masing masing ada gerek tek nak ?

kau ada gerek .
nya pun ada .
aku sakit hati tauk bila ngga kitak duak jalan sama !
hrhh !

nya pun sama juak . kitak sengaja ba polah mek jeles .
macam kitak xtauk hati kamek tok mcm ni .
kaca ba ati kamek tok :'(
kitak jaik baa .
aok . nang kitak an ny berkazen p kazen ney pun hati kamek kitak 
kenak pk juak baa .
om1 ney xjeles ngga gerek ny jalan an om1 lain ? walaupun kazen kdirik .


**************

mesti kitakorang blurr an cita ku nak ? hmm :'(
aku gik sedih tok * madah 
hmm . tdik kan mekrang sambut hari guru 

aku lepak mcm biasa an kawan kat kantin .
time lepak2 ya ngga sayang aku jalan an om1 lain :'(
apa sa kau ba ?
damn ! sakit ati la .
kawan ku padah > omg mirah . ilek la . jgn jeles <
time ku ngga ya mirul pun ngga aku juak alu ke tepi la ny tek 
takut kamek ngga ka yang ? kmk dah ngga dh kohhh .
sweet kitak duak . HAHA

ya alu ku polah macam biasa .
mirul agak aku . duduk tepi ku 
tekejut + marah time ya 
tnyk ku ny kenak dudok ctok . pegi la cnun * sakit ati baa :'(
ya alu ny pdh aok . macam ya jak . terus ny chauw .

dudok gk ny an bala dak om1 cya .
sial baa . pa gik aku .
mata dah beraik la . depan2 kawan ku , ku ngis . hmmp :'(
xtauk la ny ngga ka x .
ny xd alu dtg , mujok aku .
lagik la aku sedih . alu xda mood .

hmm . balit awal aritok .
aku nahan ati jak kat skolah .
balit2 jak bukak tdong , campak beg pa indh berekot masok lam bilit n
nangis :')
basah bantal ntam aku . HAHA

time ngis ya ada la ny text 
ny pun ada call .
tauk ny aku ngis :') ada la ny mintak sorry 
p ku agik masih sakit ati ba :'( 

aku jeles sebab aku sayang ny gilak gilak baaaa !
ishhh

Thanks sebab sudi baca entry yg mebosankan ni ;')

No comments:

Post a Comment