Daisypath Anniversary tickers

24 May 2012

Aku Sayang Nya

Sumpah doe aku sayang nya 
HAHA

Amirul Hafidzin ,
Nur Amirah sayang kitak gilak2 .
mena . xmek bulak
mek hope gilak2 kitak jadi yang terakhir buat kmk 
aminnn :')

aritok tek dapat rehat sama
ari Jumaat jak lower 6 an upper form rehat sama 
ok la dari xdaa .

time balit tekkk 
awww ~ 
aku , scha an eisha macam biasa jalan mok klua gate 
si scha tok padah > mun sempat , aku mok cubit pipi sayang ku .
rindu . 2 minggu xjumpa lakk <
time limpas parking moto , ada la sayang scha tok tek . sayang aku pun ada juakk . 
sayang eisha pun ada juakk . hehe
tunggah ku sayang scha tok tekk . bapa kali ku nggah 
xjuak dngr2 . helmet ny nutup telinga nya
scha dah padah > paloii . ibohh <
ya ada la si sayang scha tok tek ngga . scha tok polah dont know
ya ku padah paloiii . niat dah da p xmolah . nyesal kelakk .
xjuak ny molahh .
p sebenarnya nak ,,
bukan aku mok cita sal adegan tok punn .
highlight dekat adegan selepas ya . HAHA

tetiba nakk , sayang ku nunggah * hewhew 
agak la aku tekk 
ny mntk kebenaran aku .
ada orang mok numpang moto nya .
jiran nya . for sure om1 la .
haha . aku aok ajak
memahami baaaa 
mok chauw la aku tekkk . nggah nya gikk
sayang : aeh . ctok lokk
me : apa ? HAHA * dah malu . org ngga 
sayang : pusing belakang lokk
me : zip beg mek terbukak ka ? * -.-'
sayang : xdaa . ada barang 
me : apa ?
sayang : pusing belakang lokkkk .
* pusing la aku tekk *
bukak n zip kecik kt beg ku 
ngga ku kat bakol moto nya ada something .
sayang : ney boleh ngga 
ya alu scha nyampok 
scha : sweettttt . apa ya ?
sayang : aehh . ney boleh tauk . present k cuti baa
aku blurr * -.-'
dah d'ngkah ny terus ny ninggal aku -.-' 
xsound2 gk ya . HAHA
chauw la ku tek
lam ati dah tertanyak2 apa dingkah ny . takut ku cicak ka apa ka -.-'
haha 
malu la ku time yaa .
mok smpey bus stop ya . kawan ku ngatik .
> yerr . mirahhhh <
haha . malu aku .

balit2 jak umah . 
dengan bacaan bismillah ku bukak zip

mok tauk apa ya ka ?
BENTUK LOVE DARI KERTAS 
ada duak igek la love ya . love ya bersambung 
ada nama aku an nya
Amirul an Amirah
aw ~ damnnn . suk aku -.-' HAHAHA
tersenyum2 jak aku .

pasya ny text . n suroh simpan benda diberik nyaaa .
pasya ny padah first time molah
xperfect . p nak , aku xkesah prefect ka x .
 yang penting , ya dari nyaa

sumpah aku sayang kauuu !

Thanks sebab sudi baca entry yg mebosankan ni ;')

No comments:

Post a Comment