Daisypath Anniversary tickers

05 February 2012

Khurafat



Assalamualaikum :)

malam tadi aku baru tengok crita Khurafat .
kat atas sane 13 Januari 2011 .
tapi aku tengok 5 Februari 2012 
maksudnya , aku ketinggalan zaman wokk ! HAHA

lagipun , kt sini mana ada panggung wayang . shopping mall pun takda . 
yang ada pun kedai runcit . * HAHA

aku tengok crita ni kat channel 131-Citra 
so , tak sia2 ambik pakej mustika sebab aku dapat tengok movie yang belom pernah aku tengok .
* lalalala

ok . berbalik kepada tajuk .
crita ni memang MENAKUTKAN 
nasib time aku tgk crita ni aku tgh belajar kat ruang tamu .
so , buku aku jadi perlindungan untuk tutup mata aku 
aku tengok dengan mak aku .
mak aku pun cover mata dia dengan tangan . * HAHA

scene yang paling aku rasa WOW 
time si shamsul yusof ni angkat mayat si ex dia ni .
dia accident waktu nak hantar mayat si ex dia.


tup tup mayat ni pun jatuh bergolek dekat dlm gaung .
* lalalala . memang menyeramkan lah waktu tu .
bulu roma aku terpacak naik .

n last crita ni ,
si shamsul yusof ni MATI .
susah la aku nak explain melainkan korang tengok sendiri .
walaupun aku ketinggalan zaman , atleast aku tahu jalan crita dia .
btw , rupa rupanya si shamsul yusof ni yag amalkan benda2 khurafat untuk menambat hati si ex dia .
aku ingatkan ex dia .
n ex dia bunuh diri sebab si shamsul ni tgglkan dia n kawin dgn Liyana Jasmay .



Thanks sebab sudi baca entry yg mebosankan ni ;')

No comments:

Post a Comment