04 February 2012

Salam Maulidur Rasul . Its Prophet Muhammad s.a.w Birthday :)


Assalamualaikum :)

Baru je balik dari Perarakan Maulidur Rasul .
Walaupun letih , tapi aku bersyukur dapat menunjukkan pengorbanan aku .
Daripada aku duduk kat rumah , tidur n so on
Islam ke tu ? * Terasa ? hahaha . Sorry . I didnt mean too .
Maybe segelintir tu ada alasan yang munasabah . 
tapi yang segilintir lagi tu ? * biarkann .
sampaikan ada yang cakap
> Taknak la ikut . Buat penat je  <
jap jap ! kenapa aku emosi tengah2 hari buta ni .
hahaha . xd point ! * alalalalala

ok . jum terjah gmbr yang sempat aku snap pakai handphone pinky aku tuhh 
kalau ada DSLR tu , mmg WOW la gmbr :'(


* dah setengah jalan baru nak snap -.-' *
SK . Dato Shariff


SK Dato Shariff


SMK Marudi 
* my school *
snap dri belakang je la :D


Our school again :)


Again :D



* me and herlyne *
ignore my BULAT face . tudung aku buat muka aku bulat .
HEHE



Nana and Eisha 
* orang semua masok masjid . kitaorg lepak luar *


Me an Eisha 
* Teh Bunga n kipas ditangan * 
aku pakai selipar jepun je -.-'


Me an eisha again <3


n again :)


My daddy . hensem x ? HAHA
spanduk tu hasil titik peluh my daddy n his friends :)
PDRM :)


n lastly , Amyrah Skittles shadow .
peace \/

sorry . camera phone tak bagus sngt . berapa kali ntah jatuh .
tu je .
bye
Salam :)

Thanks sebab sudi baca entry yg mebosankan ni ;')

No comments:

Post a Comment