Daisypath Anniversary tickers

10 February 2012

Single is mine now :')


assalamualaikum :')
relationship aku dengan si dia hanya bertahan sampai 5bulan 2minggu :')

kisahnya bermula mcm ni * HAHA
before putus tu , kita dua memang jarang contact la . 
sebab masing-masing POKAI 
nak beli kredit pun xd duit . duit tu ada tapi , xterarah nak beli reload je .

sampai la waktu 6 february 2012 ( malam )
dia call aku pakai no adik dia .
kitaorg cakap2 macam biasa .
then , ada lah topik tu buat aku ANGIN * haha 
aku pun letak call dia . * sakit hati berr .
then , dia call .
aku MALAS nak angkat .
then , tetiba2 msg dia dtg dengan PAJANG LEBARNYA 
isi2 kandungan dia is ~ bla bla bla ~
panjang laa . for sure , dia BEBEL kan perangai aku .
aku apa lagi . * marah la org cakap tu tu tu
nampak sangat dia tak terima aku apa ada nya . 
* haha *
n aku pun mintak break ! 

malas la aku nak sambong .
n now , aku single .
dia ada mintak return , tapi aku TAK NAK .
sebab ? hati aku tak dapat terima perangai dia yang menJUDGE aku mcm tu skli .
aku rasa bagus aku dgn dia berkawan jep .
aku pun KECIK lagi .
xpayah nak gatal sangat . -.-' 
belajar lagi bagus .
n most importantly , single ni la best dapat admire org walaupun xd org teman msg . HAHA
save kredit . duit dpt buat isi tangki perut aku ni ;D

mesti ramai yang pelik kenapa aku mcm happy je lepas break dgn dia .
nmpk sngt tak sayang .
Hello ? aku nanggis tau waktu dia JUDGE aku .
n time aku mintak break tu pun aku menangis * HAHA
waktu tidur pun mata aku masih lagi berair .
tapi lepas fikir2 balik , baik aku single jeeee :D
study study study




Thanks sebab sudi baca entry yg mebosankan ni ;')

No comments:

Post a Comment