10 December 2011

About me - 92 Question - nothing to do

Name: Nur Amirah Binti Asri
Age: 15 ' 11
Birthdate: 19.06.1996
Present Address: lalalala ~ ;P



What Was Your:

1. last beverage = maksud ? * haha
2. last phone call = Samuel Matthew ~ my sayang :)
3. last text message = from facebook . Eisha's Shah status :D
4. last song you listened to = Penghujung Cinta by Pasha Ungu ft Adelia <3
5. last time you cried = ingat * im a strong girl baa * ;'P

Have You Ever:

6. dated someone twice = hmm . more than twice ;'P
7. been cheated on = always ~!@#$%^&*()_+
8. kissed someone & regretted it = HAHA
9. lost someone special = yeah ~ my ex . but not Samuel Matthew <3
10. been depressed = always :'(
11. been drunk and threw up = wow ! never ~ im muslim <3

List Three Favourite Colors:

12.Black
13.Purple
14.Pink * -.-'


Last Year(2010), Have You:

15. Made a new friend = yeah ~ new friend in a new school
16. Fallen in love = HAHA . always -.-'
17. Laughed until you cried = HAHA . yeahhh . always xD xD xD
18. Met someone who changed you = yes :') changed me to CONGEK Girl * haha
19. Found out who your true friends were = Yes !
20. Found out someone was talking about you = Yes ! sure !
21. Kissed anyone on your FB friend's list = HAHA 


General:

22. How many people on your FB friends list do you know in real life= quarter of my friend list * -.-'
24. Do you have any pets = yes ! cats ! ilovethemsofu*kingmuch * -.-'
25. Do you want to change your name = Dont Want * thankful <3
26. What did you do for your last birthday = celebrate with my family 
27. What time did you wake up today = 10 something -.-'
28. What were you doing at midnight last night = zzzzzzz * sleeping ;D
29. Name something you CANNOT wait for = jadi orang kaya * -.-'
30. Last time you saw your Mother= just now<3 haha
31. What is one thing you wish you could change about your life = evrything * WOAHHHHH . 
32. What are you listening to right now = Akim - Janji 
33. Have you ever talked to a person named Tom? =  haha . Funny . No
34. What's getting on your nerves right now = PMR result :'(
35. Most visited webpage= MukaBuku , Blogspot , Youtube , Glitter Grapihs -.-'
37. Nickname = Amyrah , Myrah , Dikyah * HAHA n B * HAHA
38. Relationship Status = TAKEN BY SAMUEL MATTHEW since 25/08/2011
39. Zodiac sign = Gemini girl yooo !
40. Male or Female : Female
41. Elementary = Primary 1 until 4 ( Dato Shah Bandar Abu Bakar Labu Hilir , Negeri Sembilan ) Primary 5 until 6 SRB.St.Teresa,Kuching
42. High School = Form1 until 2 ( SMB.St.Teresa,Kuching ) , Form 2 until now ( SMK.Marudi )
44. Hair color = Black , brown2 , n i highlight my hair with Red -.-'
45. Long or short = Short * tahap bahu 
46. Height = 162 ;D
47. Do you have a crush on someone? = HAHA . Always :)
48. What do you like about yourself? = My eyes , n my gig swing * whatever huh ? HAHA
50. Tattoos = No . neverrrr !
51. Righty or lefty = Right handedd

Firsts :

52. First surgery = HAHA  . when i was 12 . appendic :')
53. First piercing = first whem i was kid * -.-' n now i have 3 lubang . HAHA
54. First best friend = Yeah :')
55. First sport you joined = last time , olahraga n now no more . memutih kan kulit :P
56. First vacation = Melaka maybe . HAHA 
58. First pair of trainers = haa ?

Right Now:

59. Eating = nothing
60. Drinking = just now sirap samboi * nyum nyum ;P
61. I'm about to = wish that i get straight A's for my PMR * aminnn :')
62. Listening to = Lelaki Seperti Aku - Aliff Satar
63. Waiting for = my PMR result * im freakin nervous :'(

Your Future

64. Want kids? = Yes !
65. Get Married? = AHAHA . yea . 15 years to come ;D
66. Career? = Forensics Expert * aminn :')

Which Is Better 

67. Lips or eyes = Both <3
68. Hugs or kisses = Hugs <3
69. Shorter or taller = Taller <3
70. Older or Younger =  Younger <3
71. Romantic or spontaneous = I more prefer Spontaneous <3
72. Nice stomach or nice arms = HAHA 
73. Sensitive or loud = not so sensitive . not so loud ;D
74. Hook-up or relationship = Relationship
75. Trouble maker or hesitant = trouble maker :D

Have You Ever :

76. Kissed a stranger = No ! im not that STUPIDO
77. Drank hard liquor = Never ! Never ! Never !
78. Lost glasses/contacts = I do :'(
79. Sex on first date = Omg ! Hell yah ! Never !
80. Broke someone's heart = i think so :'(
81. Had your own heart broken = Sure be . * Jahat 
82. Been arrested = HAHA . never . LOL
83. Turned someone down = Maybe i do :'|
84. Cried when someone died = Yes ! I Do 
85. Fallen for a friend = Yes ;D

Do You Believe In:

86. Yourself = Sometimes yes , Sometimes No >.<
87. Miracles =  No
88. Love at first sight = Yes <3
89. Heaven = Yes 
90. Santa Claus= No 
91. Kiss on the first date = HAHA . no for me 
92. Angels = No 

cute, girl, teddy

Thanks sebab sudi baca entry yg mebosankan ni ;')

No comments:

Post a Comment