Daisypath Anniversary tickers

16 December 2011

Hampir Hampir :'|


assalamualaikum :)
Salam Satu Malaysia <3 * HAHA

ok . 
Ada tngok title tu tak ?
mesti la ada kan .
apa yang hampir2 ?

hmm .
ok . sebenarnya
.
.
.
.
.
.
.
.

HAHA 

.
.
.

okla . xnak la main2 .
sebenarnya aku 
> HAMPIR2 BREAK DENGAN DIA <
dia ? siapa ?
hmm . dgn GEREK aku laa .

hmm . giler doe .
menangis aku dibuatnya .
n fyi , si dia pun ngis jugakk .
lelaki menangis ? 
congek ! * xdlaa . gurau

sebenarnya aku yang mintak BREAK an dia 
kitaorang ada krisis .
kecik je . tapi aku yang besar2kan sampai nak minat break 
tapi bagi aku hal ni besar . tulah sampai aku xtahan n nak mintak break
dia pun satu . susah sangat ke nak jujur dengan aku .
tak payah nak tipu aku just semata2 nak senangkan ati aku .
tak nak aku merajok .
takpayahlaa
aku tak nak dia tipu aku . aku just nak dia jujur cukupla .

bagi aku aku lebih rela sakit hati kalau dia jujur .
daripada aku sakit ati kalau dia tak jujo . * belit2 la . -.-'
HAHA

then then ,
dia call aku , aku xjawab .
dia msg , aku tak reply .
then , aku off pone aku sekejap 
then xlama lepas tu aku on balikk 
xsanggup * >.<

dia masih lagi berusaha call aku .
anta msg sroh aku angkat phone . nak settle la apa laa .

aku yang masih lagi ada perikemanusiaan pun angkatla call dia 
mati2 aku cakap aku nak putus
aku nak putus ! putus jugak !
dia xnak . dia cakap dia sayang aku n hubungan kitaorg .

aku dah xdpt nak cakap apa just aku mintak dgn dia bagi aku masa nak fikir masalah ni .
then , tetiba putus . xd kedit kot
then , ada la kawan aku sorang yang sanggup nasihat aku yang keras kepala ni .
mcm2 la dia cakap .
n aku pun mcm sedar dari mimpi .

xlama lepastu 
hati aku rindu dia !
serba salah pun ada .
then , aku pun dah dapat jawapan 

yang aku xnak break dgn dia !

so aku pun call dia n kitaorg settle 

n kitaorang sekarang masih kapel 

fuhh ~ 

dahlaa . itu sahaja .
malas aku nak update pnjg .
pening kepala .

ok bye






Thanks sebab sudi baca entry yg mebosankan ni ;')

No comments:

Post a Comment