Daisypath Anniversary tickers

31 December 2011

Bye 2011 ! Say Hye to 2012 :)



Assalamualaikum 
:)

tinggal beberapa jam lagi kita akan melangkah ke TAHUN 2012
dan mengucapkan selamat tinggal kepada 2011

Bubye two o one one :'(
Hye two o one two :')

Happy New Year peeps ! :)

apa azam baru korang ?
kalau aku ? shhh ! keep it secret * AHAHA . >.<
Banyaklaa yang aku azam kan .
tapi tercapai ke ?
allahhualam .
kalau boleh , aku nak berubah ke kebaikan * sapa nak berubah ke arah keburukan ? LOL . mestilah xda ! HAHA
ada jugak terdetik kat hati ni aku nak berhijrah .
berhijrah ? dari mana ke mana ? * HEHE
berhijrah dari orang yang tak menutup aurat KE seorang remaja yang menutup aurat .
tapi , mampukah aku ? :'(
ntahlaa . aku sendiri pening dgn aku 
insyaallah . ada masa nya nanti
Allah saja yg tahu :')

ok . 2012 ni jugak aku akan melangkah ke tingkatan 4 wooo !
takda lagi HONEYMOON waktu ni . sebab tahun depan tu dah nak SPM 
Perang Besar !
semuanya berubah .
terus trng aku cakap . 
aku belom ready nak masok TINGKATAN 4 !
aku belom ready nak perahkan otak aku macam kain untuk subjects > ADD MATH , FIZIK , CHEMIST , BIO <
uwaaa ! belom readyy !
apatah lagi tulis karangan yang panjang BERJEYLERRRR 
hahaha .
macam BI tuhh . memang aku lemah laa .
adohmakkkkk .

kalauboleh , memang taknak la masok form 4 .
nak maintain form 3 jee .
tak nak jadi tuaa .
nanti org panggil aku KAKAK * HAHAHAHA

ok . ni part brng sekolah .
semua barang sekolah aku dah sedia ! 
tapi semangat memang takda la .
semangat masok sekolah ? nope ! 
ada pun nak jumpa kekawan . haha

tahun ni . uniform sekolah aku , aku suroh org buat .
beli kain kat miri then anta kat cina suroh buat .
bukan taknak beli yang dah siap punya .
aku seorang yg cerewet . sebab kalau beli kt luar 
kalau aku pakai , senteng la . pnjg sngt la . besar la n so on .
so , aku lebih prefer buat . sebab aku nak baju uniform aku tu . cun2 dengan badan aku .
aku tak suka pakai baju besar .
hehe 

semalam dah pegi ambik kt cina tuhh . tempah dua psng jee . 
60 ringgit tuhh .
beli kain dia dah berapa .
kalau beli yg siap brpa puloh je kan  . tapi tak pe .
asalkan aku puas . hehe
try2 laaa .
tak puas ati ! * hehe 
tgn dia pnjg sngt .
terpaksa la lipat .
terpaksa ? haha . aku memang selalu lipat pun lengan baju kurong tuhh .
salu la kena warning dgn ustaz . 
ustaz cakap > amirah , awak memasak ke ? <
haha . time ada ustaz je aku turunkan . kalau time lain , hehehehe . sampai ke siku la lengan tu :P
ntahlaaa . maybe aku dh biasa kot buat mcm tu . tu yang kalau pakai baju kurong mesti nak lipatkan .
ada jugak yg cakap aku ni tunjok kuat .
helloooo ? tak kan tu pun nak cakap gangster la apa la .
lipat lengan je kott ? hahaha . ADA AKU KESAH ? 

then , kasut aku dh beli .
aku dengan kawan aku memang dh berjanji nak beli kasut sama2 .
beg hampir sama .
n pencil box sama .
hehehe . waktu sebelom pmr dh rancang . haha 
kasut aku north star 



yang ni beg pulakk 


nak crik beg yg berkenan ngn ati memang susah .
terpaksa la pilih ni sebab daddy dh marah . letih berjalan dalam parkson tuhh .
tapi ni pun ok gak kan ?
pink gitu lorhhh .
hahaha

alat tulis beli kt popular .
n TUDONG 
waktu kt miri beli size s .
memang suka la . best pakai tdong kecik .
tak panas .
sampai je marudi .
teringat kt ustaz . tkt kena tegor pakai tdong pendek * tau pun takut .
so , terpaksa la pergi pasar . beli tdong size M .
haishhh .
n yahh . pencilbox aku kawan aku yg belikan .
cari2 yg kitaorng nak kat sini takda . 
kebetulan dia kat bintulu .
dia lah carik kan utk dia dan aku
hehe

oklaaa . letih dh type .
hehe
bye ! 
Salam :)



Thanks sebab sudi baca entry yg mebosankan ni ;')

No comments:

Post a Comment