Daisypath Anniversary tickers

21 December 2011

Alhamdulillah :) my result for PMR'11


Assalamualaikum * suara merdu gitu . HAHA

seperti yang aku janji kan semalam . 
aku nak bagitahu korang result PMR aku 

* dari mula eyy * hihihi

aku set jam pukol 8 .
tapi aku terbangun pukol 4 pagi wokk .
HAHA
lepas terbangun tu , aku dah tak dapat tidur balik .

so aku ambik keputusan pegi ruang tamu .
bukak tb . * tv
takda yang best . so aku decide nak on9 .

bukak lappy . connect broadband n aku on9 .
time on9 tu , perut aku memulas2 . 
bukan nak buang benda alah tu . tapi nervous laaaa . aiyaaa . HAHA
then , aku on9 sampai pkol 8.30 
ingat nak on9 lama . 
tetiba lak dngr mak aku marah suroh mandi
terpaksa la menurut 

lepas siap2 semua .
aku dengan mak aku pun pergi .
first tu singgah kedai kejap .
makan . isi perut lerr .
makan roti canai .
roti canai yang aku makan pun mcm lain je rasa .
kalau tak roti canai tu yg xsedap ataupun lidah aku yg tawar akibat nervous terlampau 
* ntah laa

lepas tu , aku dengan mak aku pun pergi sekolah .
masok je sekolah tgk sunyi sepi .
then , kebetulan . kawan aku ada time tu .
so , kitaorg tiga pergi la dalam sekolah sama2 . 
then , tgk sunyi sepi .

* potong *

time best2 lepak2 .
dngr si > irwin ni < menjerit .
mentang2 la kau dapat straight A 
* bagi aku je otak kau tu . huh ! *

then , aku cepat2 pegi depan pejabat .
time tu belom kluar result lagi .
tapi , ada kertas tu dia ada letak nma yang straight a dengan hampir2 straight a . * haha

kawan cina aku cakap . nama aku ada dalam tu . 
aku tak caya . sebab aku tak tgk dgn mata kepala aku sendiri .
dia cakap antara straight A ataupun 6a 2b 

terus jantung ku dup dap dup dap

kebetulan time tu nmpk 
> cikgu norlaila <
terus dia tunjok aku .
aa !
kamu ada D !

rasa macam berkecai je hati aku time tu .
mata mak aku dah berkaca2 .
tiba2 , cikgu tu tarik tgn mak aku bawak jaoh ckit dari aku .
dari situ , aku tgk mak aku dh ngis .
dalam hati aku cakap .
> memang sah aku ada D <

xlama lepas tu . result tu pun klua .
berebut gilerr orgg . 
aku tgk pun dri celah2 ketiak org .
* HAHA 

nak tahu berapa aku dapat ?
:'(
korang jangan terkejut taw . aku bukan seorang yang pandai :'|


* xclear sangat . coba tgk bawah ni *


* nmpk tak ? kira ok la dari yg 1st tu tdi kan ? :) *


hehe

dah tau kan berapa aku dapat ?
alhamdulillah . :')
6a 2b .
B aku KHB dgn BI
terus terang aku cakap yang aku tak berapa sangat BI .
sejak aku UPSR lagi .
UPSR dgn PMR ada persamaan . 
iaitu 2B 
n mata pelajaran B aku time UPSR and PMR adalah BAHASA INGGERIS
musoh ketat tuu <3 hehe 
xdlahh . 
waktu upsr 3a 2b
pmr 6a 2b 
mesti 2b . hope2 SPM pun sama . aminn . :')
yang paling aku tak sangka , Sc aku A 
haha . waktu upsr dulu aku dpt B >.<'
sejarah pun sama . Susah doe soalan diaa :|
KH ? heran jugak aku kenapa tetiba2 dpt B sedanglan waktu trial aku dpt A 
hmm . tapi tak payah nak heran sngt . sebab aku memang xbelajar KH pun .
semangat nak cuti time tuhh . tulahhh . sapa sroh letak KH last day exam . hehehe

ok . tentang Mummy dan Daddy aku .
walaupun aku tak dapat tunaikan apa yang diorang nak .
tapi , diorang cakap aku dh cukup membanggakan 
bangga dengan aku .
alhamdulillah . 
memang agak kecewa la xdpt sama result dgn apa yg abg aku dapat dulu 
dia dpt straight A's . hmm .
aku pk senang nak dpt 8a . tapi tidak sebenarnya .
tapi , kalau aku fikir2kan balik .
aku masih ada harapan untuk dpt keputusan mcm tu kalau aku lebih focus belajar dari awal tahun .
huhu .
dhlaa . nasi dh jadi bubur .
yang penting , mak dengan ayah aku bangga dgn aku walaupun xbanyak , sikit pun cukuplah kn ? :')

ada lagi satu yang aku kecewa gilerr .
aku dah cakap dgn daddy aku yg kalau aku dapat straight A ,
aku nak camera canon DSLR . 
eos1100D pun dh cukup untuk aku asalkan aku xponek .
tapi , tu hanya angan2 jep . huhu
* xpalahh . aku terima .  :')


* bubye canon . dalam mimpi je kita jumpa eyk ? hehe *

apa lagi aku nak cakap ? haha . 
aa ! aku maybe masok surat khabar CINA esok * HAHA . cina pun cina la
ada tak aku cakap kertas yg ada tulis org yg dpt straight A dgn hampir2 straight a tuh ?
nama aku ada sana ! hehehe ! 
aku sorang je Melayu . ya lain cina , iban n so on .

n lastly ,
kepada semua PMR'11 candidates .
congrats :)
xkira la result korang ok ke tak .
yang penting tu , lah usaha dan titik peloh kita selama 3 tahun .
lepas ni , usaha lagi yg terbaik untuk SPM
 YEAHHHHH 

HAHAHA

bye 




Thanks sebab sudi baca entry yg mebosankan ni ;')

No comments:

Post a Comment