Daisypath Anniversary tickers

20 December 2011

tak lama lagi . nervous . grrrrr



assalamualaikum :')

* ok . straight to the point *

kurang dari 24jam result PMR klua .
ya allah .
nervous gilerr siottt >.<

aku belom ready .
gementar tahap gaban dh ni 
yelahh . mana tak nervous 
result kali ni akan tunjuk kat aku yang usaha aku selama ini tidak sia-sia atau sebaliknya .
dari form1 sampai skrang .
3 tahun tuu .

sekarang ni rasa nak nangis pun ada . nak menjerit pun ada .
nak menonggeng pun ada * HAHA -.-'
yang ni baru PMR . belom lagi SPM 
kalau SPM , nak terbalik rumah ni angkara aku kot * tipu >.< HAHA

skrang ni ,
makan pun aku dh xtentu . tidur pun selalu lambat .
just sebab fikir kan result ni .

yang paling membebankan fikiran aku sekarang is 
> Banggakan Mummy dengan Daddy aku <
dapat kah aku ? mampu kah aku ?
ya allah .
aku nak sangat buat Mummy dengan Daddy aku bangga , tersenyum gembira dengan result aku .
yelahh . aku xpernah buat diorang mcm tu .
yang selalu aku buat is melawan cakap diorang n sakitkan hati diorang .
so , kali ni aku nak buat diorang bangga dengan aku .

sepertimana yang abang aku telah lakukan waktu dia PMR dulu .
mak aku tanpa berfikir panjang terus cium pipi abang aku walaupun dia tak suka dicium .
balik2 je daddy aku tanya dia nak apa .
* betapa best nyaa *

aku pun nak mcm tu . :'(
aku xnak dibandingkan dengan abg aku . 
aku pun xnak dianggap lemah .
n abg aku pun selalu cabar aku n kalau kitaorang gadoh , dia akan panggil aku > BODOH < 
suka ke kena panggil mcm tu . so , dgn result PMR yng aku harap2kan , impi2kan , dapatla aku membuktikan kat abang aku yang aku bukan > BODOH < seperti yang dia cakap . huhu

ok . sekarang , aku just berserah kepada ALLAH 
aku dh lakukan sehabis baik walaupun aku kurang mengahadap buku .
aku tak mintak lebih .
2A pun dh cukup dah bagi aku .
tapi , aku teringin untuk dapat Straight A .
aku nak sesangat . :'(

now , keputusan dah muktamad .
aku dan rakan2 seperjuangan hanya perlu menanti hingga esok .
aku pasti mesti ada yang bergembira dan tidak lupa juga yang bersedih .

tolong doakan aku yeap ? supaya aku tabah mennerima apa sahaja hakikat .

k bye . 
:)

* btw , perasan tak entry kali ni mcm karangan . tengokla ayat2 aku tuhh . haha .
ntahlaa . abaikann . yang pasti , aku NERVOUS .

n most importantly , insyaallah . kalau allah mengizinkan dan hati aku membenarkan , 
aku akan beritahu result aku dalam blog mahupun facebook .
tapi aku lebih suka blog sebab blog ni DIARI AWAM aku . * peliknya nama . HAHA

ok . nantikan sajaa . insyaallah .
aku tak janji :')
nantikannnnnn .....

Thanks sebab sudi baca entry yg mebosankan ni ;')

No comments:

Post a Comment