Daisypath Anniversary tickers

13 December 2011

Bikin gua panas jerrr !


sapa tak panas kalau mood bagus2 nak edit blog
tup tup
pergi je design ,
terus je klua benda alah ni


ingat line internet BENGAP
so , dengan penuh berharap nya ,
aku disconnect lepas tu connect kan balik .
then , sign in balik blog kesayangan aku ni <3
dengan bacaan bismillah .
aku pergi design .

hasilny ?
grrr . tetap sama .
 ~ sob sob ~

tadi ada gak kawan aku lagi sorang cakap xdpt nak tgk page elements .
aku fikir dia sorang .
aku pegi la design .
ok jerr .
then , baru tdi semangat nak tolong kawan hias blog .
klua pulak mende tuh .
huhu

cepat lah pulihh :'(
lagipun aku nak tolong kawan aku hias blog dia .
kesian kt sayang aku sorang tuhh ~


* hey dude ! im trying to speak in BAHASA MELAYU . selalu nya aku pakai MELAYU SARAWAK je kan ?
tapi , memandangkan ada follower aku yg dri semenanjung .
so , apa salah nya kalau aku try guna BAHASA MELAYU an ?
haha
tapi , tu pun bergantung ngn kerajinan aku berBAHASA MELAYU TULEN ;D


Thanks sebab sudi baca entry yg mebosankan ni ;')

No comments:

Post a Comment