Daisypath Anniversary tickers

16 December 2011

Facebook berwajah baru


assalamualaikum :)
salam satu Malaysia :) * yeah ! HAHA

dah tengok tittle tu ?
* mestilaa *

ok .
jum . join baca . 
hekhek :D
ok . aku rasa facebook baru ni belom ramai org guna .
* memang pun *
yang tahu pun xsemua .
n maybe ada some1 yg baca ni baru tahu skrang .
* perasan je lebih *
haha
ok . 
dah dah
sambong

aku tengok profile ni pun mcm pelik je .

here some pic >
sumber > dari si jantung hati
* senyap2 je screen capture dia punya fb




dah ?
haha
tak ke pelik ? siap ada header lagi tu .
woot woot .
mcm blog le pulakk .
hehe

mcm complicated jee .
facebook yang berwajah baru ni .
kalau tak silap org pangil
> TIMELINE <
kalau tak silap , twitter pun ada jugak guna TIMELINE kan ?
* kalau tak silap laa . *
aku bukan nya ada twitter . mcm boring je aku tngk .
HAHA * xdlah

* sambong *

memang tak ramai yang guna facebook timeline ni .
tapi , selalunya aku tgk ,
1st2 tu memang sikit je org guna . tu pun atas kehendak diorang sendiri .
then , xlame lepas tu , terus semua kena pakai . walaupun diorang xnak .

macam kes dulu .
kan b4 ni ada wajah lain kan ?
wajah yg baru xramai org guna . sampai ada yg nak tuka balik .
tup tup tgkk .
terus semua kena pakai fb wajah sekarang .

tu yang aku xnakk .
nanti tak pasal2 semua kena pakai timeline yang complicated ni

* uwaaa ~ *


okk . entry kali ni bnyk nyg merepek n membebel tak tentu pasal
AHAHA

kbye <3


Thanks sebab sudi baca entry yg mebosankan ni ;')

No comments:

Post a Comment